tisdag 12 december 2006

Åsa om Anana:

Jag minns inte om det var i slutet av utbildningen eller början av lärarkarriären, som Anana gick ur ringen en period. När Minna och
jag skulle till Söderhamn tog jag kontakt med henne så vi hann ses. Sen gick hon med i ringen igen och det är vi alla mycket glada för!
Det är alltid kul att läsa Ananas mail, för de är kloka och tänkvärda och skrivna med språklig finess. Hon har bra svar på allt, vilka ämnen som än dyker upp.
Ändå är hon alltid ärlig med vad hon tycker. Anana är inte den som säger ja och amen om hon har en annan åsikt. Sånt gillar jag!
Hon ger av sig själv till sina elever, till oss och framför allt till sina barn ur en, vad det verkar, outsinlig källa. Jag har ridit ihop med Anana två gånger och kan intyga att hon är allt
annat än skraj när det gäller ridningen nu! På sistone har hon till och med anlitats som instruktör, ett nog så gott betyg.

Inga kommentarer: